Share, , Google Plus, Pinterest,

Print

Posted in:

Veracomp, un brand cu personalitate

Cand lucrezi intr-o organizatie, indiferent de dimensiunile ei, este necesar ca valorile personale sa fie in acord cu cultura, valorile, ritualurile pe care organizatia le promoveaza. Valorile modeleaza atitudinea, influenteaza modul in care se iau deciziile, de ele depinde activitatea profesionala si implicit performanta.

De aceea, descoperirea propriilor valori iti poate oferi raspunsul la intrebari de tipul: “Exista compatibilitate intre mine ca angajat si compania pentru care lucrez?”
Din pacate, de multe ori, ajungem sa ne intrebam acest aspect atunci cand intram in conflict cu obiceiurile si modul de lucru care se practica in companie.
In 2016, fara a fi nicidecum in vreun conflict, am vrut sa vad ce valori sunt apreciate la Veracomp de catre echipa si, totodata, care ne sunt valorile personale si daca acestea pot fi regasite in Veracomp.
Exprimate mai mult sau mai putin la fel, raspunsurile m-au surprins placut – suntem diferiti, dar intr-un mod misterios, avem multe puncte comune, apreciem valori similare. Si, cu siguranta, acest lucru nu este intamplator.

Asadar, cum este perceputa Veracomp de echipa care-i da viata? Pentru ce a ales echipa sa se alature Veracomp?

Lasă un răspuns