Share, , Google Plus, Pinterest,

Print

Posted in:

Plus valoare in hospitality

© by Kaspars Grinvalds / bigstockphoto.com

Vorbeam intr-un post anterior de valoarea pe care o are IT-ul pentru clienti non IT argumentand cu exemple din zona hoteliera.

Exemplul de client la care ma voi opri astazi este cel al unui centru piscina/SPA in aer liber. Ce iti mai trebuie intr-o zi calduroasa decat o apa limpede si rece pentru scaldat, un sezlong confortabil pentru odihna si un cocktail sau o bere rece pentru hidratare? Unii ar spune ca nimic. Totusi, ca si client al SPA-ului respectiv, parca ar merge si o conexiune wireless de buna calitate pentru accesul, la, sa spunem, retelele de socializare, pentru a spune prietenilor cat de bine ne simtim.

Totodata, nu am fi prea incantati de o coada mare la bar atunci cand suntem foarte insetati. Prin urmare, un soft de vanzare al produselor in mai multe puncte pe suprafata spa-ului este necesar. Acesta functioneaza tot pe principiul client-server, deci o conexiune a POS-urilor (Point Of Sale) cu baza de date este musai sa fie buna si fara intreruperi. AP-urile wireless, de asemenea, trebuie sa fie alimentate prin Power over Ethernet si trebuie sa fie de calitate, special de exterior (cum exista FortiAP-uri de la Fortinet sau de la Extreme Networks). Vorbim de o piscina in aer liber, prin urmare prizele de alimentare nu isi prea au locul sub cerul liber. Bineinteles, cu switch-urile Extreme Networks putem obtine o astfel de retea.

Putem adauga terminale wireless pentru preluarea comenzilor clientilor, utile ospatarilor atunci cand se plimba printre clienti. Practic, nici nu trebuie sa te ridici de pe sezlong pentru ca berea sa-ti fie servita rece in foarte scurt timp. Asadar, o retea wireless bine pusa la punct aduce multe beneficii.

Toate acestea aduc satisfactie clientilor, iar un client satisfacut se va intoarce cu siguranta.

Inchei cu aceeasi concluzie ca din postul anterior: categoric, IT-ul aduce plus valoare oricarei afaceri.

 

Lasă un răspuns