Share, , Google Plus, Pinterest,

Print

Posted in:

Trei moduri inteligente prin care bancile isi pot asigura emiterea instanta a cardurilor

Experienta cardului de plata a unui utilizator se afla in mijlocul unei revolutii digitale. In centrul acestui proces sunt servicii precum livrarea digitala a PIN-ului si emiterea instantanee a cardului in sucursala unei banci, servicii proiectate avand in vedere confortul si securitatea titularului de card.

Cu siguranta, emiterea instantanee ajuta la cresterea randamentului institutiilor financiare, dar in aceeasi masura emiterea instantanee a cardurilor ofera o experienta de utilizare puternica pentru clienti, sustinuta de securitate.

Acum ceva vreme, obtinerea unui nou card bancar dura in media 5-10 zile de cand cererea initiala de card era facuta pana la activarea acestuia. Acum, institutiile financiare pot transforma zilele in minute datorita serviciilor de emitere instantanee a cardurilor care pot fi efectuate in propria sucursala. Deoarece consumatorii folosesc din ce in ce mai mult serviciile digitale, cum ar fi comanda de alimente online, este important ca bancile sa profite si sa tina pasul cu aceste nevoi.

Cu toate acestea, implementarea emiterii instantanee a cardurior in sucursala nu este doar o chestiune de simpla imbunatatire a logisticii, ci furnizarea acestui serviciu util in sucursala necesita implementarea unor pasi de securitate suplimentari pentru a preveni frauda, risipa si excesul de timp alocat service-ului.

Iata trei modalitati prin care bancile se pot asigura ca serviciile de emitere instantanee livrate de la sucursala sunt cat mai sigure posibil.

1. O alternativa la cardurile bancare pre-personalizate

Adesea, emitentii de carduri comanda carduri pre-personalizate, astfel incat alocarea finala catre detinatorii lor sa se poata face pur si simplu in sucursala pe loc. Acest lucru pune o mare problema in cazul pierderii sau furtului de carduri pe drumul catre sucursala si apoi a a utilizarii lor in mod fraudulos. Costurile fraudelor au crescut cu 9,8% in perioada 2017-2018 pentru institutiile financiare cu active de 5-10 miliarde de dolari si 7,8% pentru institutiile cu active sub 1 miliarde de dolari.

Un alt aspect important este pre-tiparirea valabilitatii (adica datele «valabil de la»  si «expira la») – cu cat cardul sta in sucursala mai mult timp nefolosit, cu atat durata de valabilitate a cardului va fi mai mica atunci cand este emis titularul cardului.

Exista acum modalitati prin care bancile pot aborda aceste probleme de securitate si comoditate legate de cardurile pre-personalizate. Exista servicii care pot asigura ca toti pasii de personalizare sunt efectuati atunci cand titularul cardului este prezent in sucursala in acelasi mod simplificat ca si cum ar fi preluat un card pre-personalizat – asigurand o experienta pozitiva a utilizatorului.

2. Tehnologia ribbon masking

In martie 2020, incidentaweb skimming” crescuse deja cu 26%  – datele clientilor fiind furate din magazinele online – datorita faptului ca milioane de oameni petrec mai mult timp acasa decat oricand si fac tranzactii online.

Infractorii incearca toate metodele posibile pentru a fura sau clona cardurile emise. Un truc popular si relativ usor este obtinerea benzii de imprimare folosita la imprimanta de carduri pentru a incerca clonarea cardurilor. Ca raspuns, furnizorii pot implementa acum o tehnologie inovatoare de mascare a benzii – «ribbon masking»-, pentru a opri aceasta metoda potentiala pentru fraudatori. Folosirea unei imprimante cu tehnologie de ribon masking impiedica un fraudator nu numai sa fure cardurile, ci si sa previna si analiza benzii imprimantei – un exemplu eficient al unei solutii bune de emitere instantanee.

3. Urmarirea activitatii suspecte

Nu in ultimul rand, pentru institutiile financiare care doresc sa desfasoare emiterea instantanee de carduri in sucursalele lor, monitorizarea activitatii in timp real si detectarea cresterilor suspecte de emitere este, de asemenea, o masura cheie de securitate. Este posibil ca fraudatorii sa incerce mai multe metode. Jurnalul istoric al cardurilor emise in timp si pe site este un instrument eficient pentru a identifica tendintele suspecte si a le opri. Ca intotdeauna, securitatea este un set de mecanisme de aparare concepute pentru a preveni sau prinde tentative de frauda in culise fara a deranja experienta utilizatorului.

Pentru bancile care doresc sa valorifice comoditatea inerenta asociata cu emiterea cardurilor instantanee in sucursala, este important ca securitatea sa fie configurata pentru a aborda aceste trei preocupari.

Exista solutii pentru gestionarea fiecareia dintre aceste amenintari la adresa securitatii prin implementarea unei solutii care sa aiba in vedere imprimantele, cardurile, a unui mediu cloud si a software-ului de monitorizare in toate sucursalele pentru emiterea instantanee a cardurilor. Acest lucru ofera bancilor posibilitatea de a oferi o experienta extrem de convenabila si sigura pentru utilizator.

Surse :

Lasă un răspuns